Събития

2024-01-23 | 13:30 | Варненска търговска гимназия

изява на клуб "Дигитален маркетинг"

Дигитален маркетинг 23.01.2024 г. 13.30 ч. се проведе представителна изява на групата „Дигитален маркетинг“ на тема - Изграждане на общност в YouTube, която обича и подкрепя вашия бизнес. Момчил Танев на позиция Social Media Advertising Creator в BOLANDILA. Интерес предизвика споделянето на опита как фейсбук ще помогне на бизнеса и как с помощта му може да се разшири аудиторията и да се развие успешно бизнеса. Снимките на продуктите и услугите могат да представят марката, но когато трябва да се разкаже по-ангажирана история или покаже продукт или услуга в действие, видеорекламите във Facebook са много по-добър вариант за увеличаване на продажбите. Учениците останаха впечатлени от факта, че оптимизацията за търсачки в YouTube не е толкова трудна, колкото изглежда, и е доста лесно да се изпълнят нещата. Коментарите, абонатите и споделянията, които получават видеоклиповете, са от жизненоважно значение за по-добрите SEO резултати. Това означава, че видеото е популярно, значимо и интересно за потребителите и е възможно даже да се "преборят" други стари видеоклипове, които са били на върха в продължение на години. С това би ес постигнала по-добра степен на ангажираност.
На снимката: по време на изявата